Kommunikatioun ass méi wéi schwätzen!
Description
Inhalt
Wéi kënne mer d’'Kommunikatioun mat Kanner verbesseren a sie besser verstoe léieren?
Ab welchem Alter dürfen Kinder sich mitteilen?
Müssen Erwachsene Kinder immer ernst nehmen?
Was können Kinder bereits selbst entscheiden?
Zuhören.
Die Kunst des Fragenstellens.
Für Kinder abstrakte Dinge konkretisieren.
Schriftliche Kommunikation ohne Buchstaben.
Kommunikation mit Hilfe geteilter Symbole.
Vu wéi engem Alter un däerfe Kanner sech iwwerhaapt matdeelen?
Mussen déi Erwuessen d’Kanner ëmmer eescht huelen?
Wat kënne Kanner scho fir sech entscheeden?
Nolauschteren
D’'Konscht vum Froestellen'
Fir Kanner abstrakt Saache konkretiséieren
Schrëftlech Kommunikatioun ouni Buchstawen
Kommunikatioun mat Hëllef vu gemeinsame Symboler
Zielsetzung
Verbesserung der Kommunikation zwischen Fachpersonal und Kindern.
Verbesserung der Beziehung zwischen Fachpersonal und Kindern.
Die Fehler und "Fallen" in der Kommunikation zwischen Kindern und Erwachsenen erkennen und korrigieren.
Methoden
PP Präsentation
Kleingruppenarbeit
Kartenabfrage
Spiele
Diskussion
Spezifikation (INCL/PL)
Inclusion
Themeberäich
Valeurs, participation et démocratie
Zielgrupp
Personnel dirigeant + Personnel éducatif
Informationen zum Referent:
De Chris Thill ass Educateur gradué,
Expert an der Systemescher Familienaarbecht a
Multiplikator vun der « Kinderstube der Demokratie »
Sessions and planning
-
04/08/2023 09:00:00 - Duration: 7H - FEDAS Luxembourg asbl 4, rue Joseph Felten Howald 1508 Luxembourg Centre