Kommunikatioun ass méi wéi schwätzen!


Description

Inhalt

Wéi kënne mer d’'Kommunikatioun mat Kanner verbesseren a sie besser verstoe léieren?

  • Ab welchem Alter dürfen Kinder sich mitteilen?

  • Müssen Erwachsene Kinder immer ernst nehmen?

  • Was können Kinder bereits selbst entscheiden?

  • Zuhören.

  • Die Kunst des Fragenstellens.

  • Für Kinder abstrakte Dinge konkretisieren.

  • Schriftliche Kommunikation ohne Buchstaben.

  • Kommunikation mit Hilfe geteilter Symbole.


Vu wéi engem Alter un däerfe Kanner sech iwwerhaapt matdeelen?

  • Mussen déi Erwuessen d’Kanner ëmmer eescht huelen?

  • Wat kënne Kanner scho fir sech entscheeden?

  • Nolauschteren

  • D’'Konscht vum Froestellen'

  • Fir Kanner abstrakt Saache konkretiséieren

  • Schrëftlech Kommunikatioun ouni Buchstawen

  • Kommunikatioun mat Hëllef vu gemeinsame Symboler


Zielsetzung

  • Verbesserung der Kommunikation zwischen Fachpersonal und Kindern. 

  • Verbesserung der Beziehung zwischen Fachpersonal und Kindern.

  • Die Fehler und "Fallen" in der Kommunikation zwischen Kindern und Erwachsenen erkennen und korrigieren.

Methoden

  • PP Präsentation

  • Kleingruppenarbeit

  • Kartenabfrage

  • Spiele

  • Diskussion

Spezifikation (INCL/PL)

Inclusion

Themeberäich

Valeurs, participation et démocratie

Zielgrupp

Personnel dirigeant + Personnel éducatif

Informationen zum Referent:

De Chris Thill ass Educateur gradué,
Expert an der Systemescher Familienaarbecht a
Multiplikator vun der « Kinderstube der Demokratie »


Sessions and planning

  • Complet
  • Chris Thill
  • Petite Enfance 0-4 ans
  • Enfants Scolarisés 4-12 ans
  • Luxembourgeois
  • Centre
  • FEDAS-528